Putra Software

AnyDesk 4.3 Freeware

AnyDesk adalah solusi perangkat lunak komprehensif yang dikembangkan untuk memberi Anda cara alternatif mengakses komputer dari jarak jauh, memungkinkan Anda untuk bekerja dengan berbagai file dan dokumen dari jauh.

Terlihat lugas dan intuitif

Utilitas ini memiliki tampilan yang sangat praktis dan mudah dimengerti, yang membuatnya cukup mudah didekati oleh siapa pun, terlepas dari tingkat pengalaman sebelumnya dengan alat yang serupa.

Jendela utama memungkinkan Anda untuk terhubung ke komputer lain yang menjalankan AnyDesk, hanya dengan memasukkan alamat yang sesuai ke dalam field 'Remote Desk'.

Sambungan cepat ke satu atau beberapa komputer jarak jauh

Aplikasi ini bertujuan untuk membantu Anda terhubung dari tempat kerja ke PC rumahan, atau sebaliknya, memungkinkan Anda mudah mengakses dokumen yang Anda butuhkan, kapan pun Anda mau, tanpa meninggalkan keamanan disk tertentu. Untuk alasan ini, AnyDesk tidak menampilkan fungsi berbagi file atau transfer.

Meskipun demikian, utilitas ini memungkinkan Anda untuk berbagi konten clipboard antara dua mesin, sehingga mudah untuk menyalin dan menempelkan informasi dari satu ke yang lain. Demikian pula, ini memungkinkan Anda untuk mengambil screenshot dari komputer yang Anda sambungkan, menyimpannya di desktop Anda ke format PNG.

AnyDesk mendukung akses tanpa pengawasan, sehingga memungkinkan untuk terhubung ke PC tanpa perlu konfirmasi. Namun Anda perlu mengatur kata sandi, untuk memastikan tidak ada akses yang tidak diinginkan terjadi.

Untuk setiap koneksi, satu set izin dapat diaktifkan atau dinonaktifkan, misalnya kemampuan untuk mendengar output suara, mengontrol atau mengunci keyboard dan mouse atau mengakses papan klip. Selain itu, preferensi tampilan lainnya dapat disesuaikan.

Alat RDP yang praktis

Secara keseluruhan, AnyDesk terbukti menjadi program yang berguna dan dapat diandalkan yang dengan sukses membantu Anda terhubung dari jarak jauh ke PC lain, memungkinkan Anda untuk mengakses dan mengontrol komputer yang ditargetkan.

Features
  • No Borders:
  • Annoyed by multiple versions of your documents floating around? Tired of copying your files between your devices all the time? Go home early with AnyDesk. Use office software from your laptop and don't worry about license issues or performance. And if your laptop gets stolen, your business secrets will be safe on your office computer - no need to trust cloud based services
  • No Lags:
  • Switch the turbo on. AnyDesk uses DeskRT to provide a considerably better image quality and responsiveness than competing screensharing and remote desktop products. DeskRT is a new and innovative video codec specifically designed for the transmission of image material from graphical user interfaces.
  • No Limits:
  • A great tool should boost your productivity. This is why we designed AnyDesk to stay out of your way. AnyDesk is the first remote desktop software that doesn't require you to think about what you can do. CAD, video editing or simply working comfortably with an office suite for hours are just a few examples.
  • Secure:
  • Don't be misled by the security claims of competing solutions. AnyDesk offers TLS1.2 based encryption which is also used in online banking.
  • We take security very seriously. Both ends of a connection are cryptographically verified so no one can take over your AnyDesk-ID and pretend to be you.
  • Versatile:
  • We believe that a good tool should be for everyone. At home or at the office, AnyDesk can make your day easier. For casual private use, AnyDesk is free. For regular home or office use we offer flexible plans with many useful premium features for private power users and companies.
  • Lightweight:
  • All users who dislike bloated software as much as we do will love how AnyDesk sets new standards in portability. We managed to pack all these features into an incredibly small file of just one megabyte. Downloaded in a glimpse, sent via email, or fired up from your USB drive, AnyDesk will turn any desktop into your desktop in seconds. No administrative privileges or installation needed.
HOMEPAGE

Download Link
AnyDesk 4.3 Freeware

visit my blog : keygen-boroz123.xyz